Błędy w kodzie
Nie zawsze zdajemy sobie sprawę, jak delikatna i subtelna jest struktura, którą widzimy jako nasz ulubiony tytuł. Dziesiątki ludzi przez długie miesiące, a czasem nawet lata, pracowało nad kodem takiej produkcji, aby nie pozostały w nim możliwie żadne błędy. Oczywiście, jesteśmy tylko ludźmi, dlatego właśnie zazwyczaj nawet przy niewiarygodnym nakładzie pracy, nie jest możliwe odkrycie wszystkich z nich. Chyba każdemu z nas zdarzyło się natknąć na miejsce bądź moment w grze, gdzie cały realizm powoli budowany przez odpowiednią narrację i rozgrywkę sprawia, że przypominamy sobie, że nasze zajęcie to jedynie granie w gry komputerowe, a nie ratowanie świata przed złym władcą. Mam na myśli właśnie niedopracowania, wtedy kiedy utkniesz w pobliskim kamieniu, albo przechodząc obok ściany wypadniesz za mapę, mogąc jedynie oglądać oddalające się tekstury wirtualnego świata. Nie jest to najprzyjemniejsze wrażenie, jakie można wynieść z użytkowania takiego programu, ale czasem jest ono niezbędne, aby przypomnieć nam co robimy w rzeczywistości.